Anasayfa / Makaleler / 2022’ye Doğru Ambalaj İçin Dijital Baskının Geleceği Raporu
Digital

2022’ye Doğru Ambalaj İçin Dijital Baskının Geleceği Raporu

2022’ye Doğru Ambalaj İçin Dijital Baskının Geleceği Raporuna Göre Dijital Ambalaj Baskısının Değeri 2022 Yılında 23,2 Milyar Dolara Çıkacak                                                                         

Oluklu Inkjet’in yönlendirdiği güçlü büyüme.

Smithers Pira tarafından yapılan en son özel araştırmaya göre, 2017 yılında 13,2 milyar dolar olan dijital ambalaj baskısının değeri 2022 yılında 23,2 milyar dolara çıkacak. Bu nedenle, ambalaj matbaacıları ve onların marka müşterileri için yeni piyasa fırsatları açmanın yanı sıra baskı endüstrisi önemli büyüme alanlarını temsil ediyor.

DigitalSmithers Pira’nın yeni raporu (2022’ye Doğru Ambalaj için Dijital Baskının Geleceği) ambalajda inkjet ve elektrofotografi için olan talebinin 2017-2022 döneminde nasıl gelişeceğini izliyor. Bu, tahmin periyodunda yıllık %11.2’lik bir artış ve hacim çıktılarında yıllık 15.4 büyüme (A4 kağıt eşdeğeri) görecektir- 2017’de 163 milyar A4 sayfa (eşdeğer) ile 2022’de 334 milyar arasında. Bu durum yeni, daha yüksek verimlilikte ekipmanın gelişini yansıtıyor.

Dijital baskı teknolojisi için tesir alanı eşit değildir, etiket sektörü bazı bölgelerde erkenden benimsenir ve olgunlaşır. Sonuç olarak, gelecekteki genişleme ağırlıklı olarak, özellikle daha az gelişmiş ambalaj formatlarında olacak.

Oluklu mukavva

Karton kutular

Esnek plastikler

Büyümenin, farklı uygulamalarda ve bölgelerde değişken oranlarda olacağı öngörülüyor. Ambalajda, daha fazla oyuncu dâhil oldukça, yatırım yapıldıkça ve müşterilerinin nasıl faydalandığı görüldükçe bu artış daha keskin olacak. Kopyalanacak yeni kampanyalar olacak. Ambalaj matbaacıları müşterilerine cevap olarak yeni hizmetler de sunacak. Bu da önemli miktarda tedarik zinciri verimliliklerine imkân sağlayacak – bunların bazıları 2017 yılının başında net değil ancak son ambalaj tüketicilerine daha iyi uyum sağlamak için önümüzdeki birkaç yıl içinde açılacak. Tüm tarafların amacı alıcıları memnun etmek.

Dr Sean Smyth rapor yazarı

2017 yılında, yeni işlevler sunmak ve tesis verimlilikleri sağlamak için popüler olan oluklu sektöründe yüksek hacimli inkjet üst baskı ve son baskı sistemleri isteniyor. Uygulama oluklu sektöründeki en büyük şirketlerden bazıları tarafından yönlendiriliyor – hem de daha çevik bağımsızlıkçılar tarafından- çok daha ekonomik fiyata hacim üretimine imkân tanıyan yeni ekipmanların gelmesine yol açtı.

Dijital baskı ambalaj tedarik zincirlerinin gelişmesine, alıcılar ve nihai kullanıcılar için maliyet, zaman ve esneklik açısından avantajlar sunmasına imkân sağlayacak. 2017 yılında ambalaj ve etiket sektörünün büyük çoğunluğu uzman matbaacılar tarafından üretiliyor, dolgu maddeleri ve paketleyicilere teslim ediliyor. Bunlar, paketleri doldurur ve etiketler uygular, herhangi bir kodlama ekler ve komple paketler perakende dağıtım zincirine gönderilir.

DigitalEsasen, ambalajda dijital baskının kullanılması markaların ve perakendecilerin daha sonra nihai tüketiciye daha yakın kararlar vermesine imkân sağlıyor. Bunun sonucunda da, ambalaj ve etiketler, markaların ve perakendecilerin başarısını veya hatasını belirleyen nihai kullanıcıya daha uygun hale geliyor.

2022’ye Doğru Ambalaj için Dijital Baskının Geleceği raporu Smithers Pira’nın en güçlü uzmanlık alanlarından ikisini birleştiriyor. Araştırma yöntemi sürekli olarak bulguları kontrol ederek bunları iyileştirilmiş ve daha iyi veriler için yeni kaynaklarla karşılaştırıyor. Bu rapor için yapılan araştırma etiket ve ambalaj matbaaları, tasarım evleri, markalar ve perakendeciler ziyaret edilip yapılan röportajlara ve tedarik zincirindeki ekipman imalatçıları ile entegre ediciler, sonlandırma, iş akış ve sarf malzemesi tedarikçileri ile yapılan görüşmelere dayanıyor. Dünyadaki farklı bölgelere dayanan birçok kişiden gelen geri bildirim, algı denetimleri sağlamak ve verilerin doğruluğunu daha da hassaslaştırmak için Delphi tekniği takip edilerek kullanılıyor.

2022’ye Ambalaj için Dijital Baskı’nın Geleceği 4 bin 500 pounda satın alınabilir.

Ambalaj, kâğıt ve baskı endüstrisinde dünya genelinde bir otorite olan Smithers Pira 1930 yılında kuruldu ve müşterilerin piyasa hakkında bilgi sahibi olması, fırsatları belirlemesi, ürün performansını değerlendirmesi ve uygunluğu yönetmesi için stratejik ve teknik danışmanlık, test, haber alma ve etkinlikler sunuyor.

#DrSeanSmyth #Ambalaj #DijitalBaskı #Rapor #OlukluMukavva #KartonKutular #EsnekPlastikler

İnceleyin

Konica Minolta, En Yeni Çözümlerini Printtek 2017’de Sergiledi

 Konica Minolta, baskı profesyonellerinin ihtiyaçlarına yönelik en yeni donanım ve yazılım çözümlerini Printtek 2017 fuarında ...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir