Anasayfa / Dış mekan dijital baskı / Vizyon Reklam’ın Büyüme Hedefi: %20

Vizyon Reklam’ın Büyüme Hedefi: %20

Dijital baskı bina giydirmesi ve araç kaplamada sektörün liderleri arasında yer alan Vizyon Reklam, ülkemizin yanı sıra, Rusya, Azerbaycan, Irak, İran, Yunanistan gibi yakın komşumuz olan ülkelere de dijital baskı hizmeti veriyor.

Ülkemizin ilk beş bin içindeki firmasının dijital baskı işlerini yöneten Vizyon Reklam, Türk firmalarının yurtdışındaki fabrika veya mağazalarında, iç mekân ve dış mekân dijital baskı ihtiyaçlarını karşılıyor.

Büyük binaların dış cephe uygulamalarında ve araç kaplamalarında tercih edilen ilk firmalar arasında yer aldıklarını ifade eden Vizyon Reklam Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Koçak, şunları söyledi: “Sektörde, 22 yılın üzerinde tecrübem bulunuyor. 10 yıl önce, Vizyon Reklam’ı kurarak ticaret hayatına atıldım. Firma olarak teknolojiyi yakından takip ediyoruz ve milyon dolarlık makine parkuruna sahibiz. Yaptığımız tüm işlerimizde, birinci önceliğimiz ‘insan’dır. İnsanın ve doğanın sağlığını koruyan boya dâhil çevreci hammaddeleri kullanıyoruz. İşimizi en ince ayrıntısına kadar titizlikle yönettiğimiz için, özellikle global ve büyük şirketler tarafından tercih ediliyoruz. Sektörümüzün geleceğine güveniyoruz. Çünkü üretim oldukça, pazarlamanın en büyük dallarından birisi olan reklam da her zaman var olacaktır. Herkes bir şekilde, ürününü veya hizmetini sergilemeye devam edecektir. Bu arada, Vizyon Reklam firmamız, Serha Grup bünyesindedir. Serha Grup şirketleri çatısı altında, Vizyon Reklam ve Finiga Dekor bulunuyor. Finiga Dekor firmamız ile ofis, AVM ve plazalardaki cam filmi ve duvar giydirme whiteboard film gibi dekorasyon işlerini yürüteceğiz.”

Geçtiğimiz yılın planların tuttuğu bir yıl olduğunu kaydeden Serdar Koçak, 2018 yılında %20 büyüme hedefiyle yola çıktıklarını anlatarak, sektörün 2019 yılındaki seçim süreciyle daha da canlanabileceğini belirtti.

10 yılda 5 bine yakın araç giydirmesi gerçekleştirdi

Araç giydirmede tercih edilen ilk firmalardan birisi olduklarının altını çizen Serdar Koçak, konuşmasına şöyle devam etti: “Ciddi sayıda araç giydiren firmalardan birisiyiz. 10 yılda, 5 bine yakın aracın giydirilmesini uyguladık. Aynı zamanda 3M’in Türkiye’deki birkaç gold bayisinden birisiyiz ve araçlarda 3M garantisi sunuyoruz. Bir diğer konu, her araca aynı malzeme kullanılmaz. Düz kasa bir araç ile soğuk kasa bir araçta farklı malzemeler kullanılır. Hem hangi malzemenin kullanılacağını bilmek hem de işi kaliteli ve kusursuz işçilikle tamamlamak gerekir. Firma olarak, sahip olduğumuz bilgi birikimi ve tecrübemiz nedeniyle, İstanbul’un yanı sıra ülke genelinden yoğun talepler alıyoruz ve Türkiye’nin dört bir yanındaki araçları kaplamaya devam ediyoruz.”

Milyon dolarlık makine parkuru kuruldu

Teknolojideki gelişmeyle birlikte, sektördeki trendleri yakından takip ettiklerini belirten Serdar Koçak, şunları kaydetti: “Dijital baskı alanında tüm ihtiyaçlara çözüm sunabilecek ciddi bir makine parkurumuz var. Makine parkurumuz için milyon dolarlık yatırım yaptık ve ihtiyaçlar paralelinde yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Makinelerimizin arasında, 2 tane UV makine, 2 tane Latex 1 tane solvent makinemizi söyleyebiliriz. Örneğin, büyük bir duvarın giydirilmesi işi olduğunda, tercih edilen firmalar arasında ilk sıralarda geliyoruz. Duvardaki görseller az parçalı olması istenildiğinde, 5 metre enindeki UV makinemizde basıyoruz ve uzun süre dayanıklı olan orijinal ve çevreci boyalar kullanıyoruz. Sektördeki trendlere baktığımızda ise eskiye nazaran biraz farklılaşma var. Tek düze çalışmalar geçmişte kaldı. Günümüzde müşterilerimiz, daha hareketli, 3 boyutlu, ışıklı konseptleri talep ediyorlar. Mesela, son dönemlerde ışıklı kumaşlar, AVM’lerde yoğun kullanılmaya başlandı. Bugün artık, 5 cm ile 10 cm arasındaki her şeye baskı yapılabilir duruma gelindi. Örneğin, kişiler evlerindeki her bir kapının üzerine farklı bir baskı uygulatabilir, her bir duvara farklı bir desen- tablo çalışılabilir veya beyaz eşyaların üzerlerine farklı desenler yapılabilir. Vizyon Reklam olarak, son yıllarda kişilere veya kurumlara özel duvar kâğıdı çalışması yapıyoruz. Özellikle duvar kâğıtlarımız, oteller tarafından yoğun talep görüyor. Tercih edilmemizde, istenilen desenin uygulanmasının yanı sıra, tüm duvarı tek parça olarak komple kapladığımızdan, yan yana yapıştırmalarda olan kalkma veya yırtılma riski de ortadan kalkıyor.”

2018’de bina giydirme ve outdoor reklamları büyüyecek

Müşterilerin ihtiyaçları doğrultusunda, açık alan ve iç mekânlarda kaliteli, hızlı ve etkili görsel çözümler sunduklarını ifade eden Serdar Koçak, aynı zamanda verilmek istenen mesajın doğru şekilde anlaşılabileceği reklam uygulamalarını yapmakta olduklarını da belirtti. Bu yıl bina giydirme ve outdoor reklamlarına olan talebin artacağını kaydeden Serdar Koçak, şunları anlattı: “Şirketler, daima bir adım önde ve göz önünde olmayı istiyorlar. Bu nedenle, outdoor reklamlarıyla birlikte, bina cephelerini kaplatmayı tercih ediyorlar. Firma olarak, inşaat, gıda, tekstil, otomotiv, eğitim gibi tüm sektörlere iç ve dış mekân dijital baskı reklam çalışmalarını yapmaktayız. İstanbul’daki merkez binamızın yanı sıra, İzmir, Bursa, Ankara gibi illerdeki çözüm ortaklarımız ile ülke geneline hizmet vermeyi sürdürüyoruz.”

Konuşmasında sektördeki en büyük sorunlardan birisine de değinen Serdar Koçak, Çin’den ithal edilen kalitesiz dijital baskı makinelerinin,  hem firmaları teknoloji çöplüğüne dönüştüğünü, hem de kalitesiz ve insan sağlığına zarar verilen boyalar ile üretimlerin yapılmakta olduğunu sözlerine ekledi.

Lidya Grup, bayrağı başarıyla taşıyor

Lidya Grup’tan duyduğu memnuniyeti dile getiren Serdar Koçak, şunları söyledi:

“Yaklaşık 1 yılı aşkın süredir Lidya Grup ile çalışıyoruz. Servisinden ve makinesinin arkasında durmasından çok memnunuz. EFI, Epson ve Xerox’un distribütörlüklerini yapıyor ve temsil ettiği global markaların bayraklarını başarıyla taşıyor. Biz, EFI VUTEK 3250 makinesinden satın aldık. Gelecekte olası bir problem ile karşı karşıya kalırsak, Lidya Grup’un anında müdahale ederek çözüm üretecek olması tercih etmemizdeki öncelikli konulardan birisi oldu. Firma olarak, uzun yıllar Lidya ile çalışmaya devam edeceğiz. Çünkü milyon dolarlık makinelerin arkasında daima güçlü distribütörlerin olması gerekiyor. Biz reklamcılar, olası bir makine arızasında, sadece para kaybetmeyiz, müşterimizi de kaybedebiliriz. O nedenle, satın aldığımız makinelerin, satış sonrasında verilecek olan teknik servisin hızı ve kalitesi, bizler için hayati konular arasındadır” şeklinde konuştu.

#DisTicaret, #Lidya, #Reklam

İnceleyin

Roland DG, FESPA 2018’de Geniş Yelpazedeki İleri Düzey bas&kes ve UV-LED Çözümlerini Sergileyecek

‘Sizin için önemli olan şeyler, bizim yaptıklarımıza ilham verir.’ Roland DG Stant B20, Hall 2.2’de! 19 ...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir