Anasayfa / OLDEST POSTS / Epson, Sign İstanbul Ziyaretçilerinin İlham Kaynağı Oldu

Epson, Sign İstanbul Ziyaretçilerinin İlham Kaynağı Oldu

Geniş format yazıcı sektörünün lider markası Epson, 4-8 Ekim 2017 tarihleri arasında gerçekleşen Sign İstanbul fuarında iki ana distribütörü, Tecpro ve Lidya Grup ile yer aldı. 13 farklı modelin sergilendiği buluşmada hizmet alanını genişletmek isteyen ziyaretçilere ve yeni iş arayışındaki yatırımcılara farklı teknolojik çözümler sunuldu.

“İşletmeler her alanda farklı olmak istiyorlar. Tüm sektörlerde seri üretim elbette devam edecek ancak tasarımda kişiselleştirme yükselişini sürdürecek. Bunu hiç kimsede olmayan özel baskılı bir gece kıyafetinden, kendi çiziminizden oluşan banyo karolarına; hayal edebildiğiniz her noktaya taşımanız mümkün. Epson teknolojisi geniş format yazıcıda bu hayallerin gerçek olmasına imkân tanıyor” diyen Epson Türkiye Pro-Grafik Kanal Müdürü Ersel Şamiloğlu ile Sign İstanbul fuarında bir araya gelerek, son dönemin yükselen trendi kişiselleştirme ile ilgili keyifli bir söyleşi gerçekleştirdik.

Ersel Şamiloğlu, Epson’un kişiselleştirme kelimesine daha çok odaklı olduğunu belirtti ve şöyle devam etti: “Kişiselleştirme gibi özelleştirme de yükselen bir trend ancak kişiselleştirme şahsa özel olduğu ve farklılık oluşturduğu için Epson yazıcıların sunduklarıyla bire bir örtüşmektedir. Kısaca, Epson geniş format yazıcılarına sahip firmalar, kişiselleştirmenin o ince tanımı ile müşterilerine çok özel hizmetler sunabiliyorlar.”

“Baskı kalitesi ve verimlilik en üst sırada”

Ersel Şamiloğlu, Epson marka yazıcıların kişiselleştirme adına getirdiği avantajların yanında geniş format baskının öne çıkan özellikleri hakkında şunları söyledi: “Tercihleri Epson’dan yana olan müşterilerimiz için kalite standartlarını ilk günkü gibi koruyarak, ürünlerimizde etkin performans sunuyoruz. Bugün sahip olunan bir Epson geniş format yazıcıdan alınan baskı kalitesi, 5 yıllık süreçten sonra da devam ediyor. Bunun en büyük sebebi, yazıcılarımızın baskı kafaları, orijinal Epson mürekkepleri ve kâğıtları. Tüm bu bileşenler Epson olarak bizim kendi üretimimiz.” 

Süblimasyon baskı ve direkt baskı alanında güçlenen Epson, yüksek kapasiteli kumaşa direk baskı alanında lider markalardan biri olan Robustelli firmasını bünyesine kattı. Epson, yeni gelişmeler, yeni ürünler ve modeller ile sahadaki gücünü her geçen gün arttırıyor.

Ersel Şamiloğlu, süblimasyon ve direkt baskıya da değinerek: “Süblimasyon baskı makinesi öncelikli olarak ne kadar tekstil alanına yönelik olsa da çeşitli materyaller üzerine baskılar gerçekleştirilebiliyor. Transfer ile istenilen her alana uygulama yapılabiliyor. Kendi çocuğunuza en sevdiği müzik grubuyla ilgili bir fotoğraftan kendisine özel bir kaykay ürettirebilirsiniz mesela. Seramikten ahşaba, metalden kumaşa neredeyse sınırsız seçenekli baskı yapmak mümkün. Tüm bunları fuarda Tecpro standında ziyaretçilerin beğenisine sunduk” dedi ve devam etti: “Direkt baskıda ise sadece kumaşa baskı uygulaması yapılabiliyor. Metraj odaklı firmaların baskı kalitesi ve hızı bakımından doğru tercihi direkt baskı makineleri olacaktır. Süblimasyon baskı makinelerinde ise müşterilerimizin hayal gücünü geliştiren işler yapma imkânı sunuyoruz. Onlar da kendi hizmetlerine göre, Epson yazıcılarla farklarını ortaya koyarak katma değer oluşturdukları ürünleri ile ön planda yerlerini alıyorlar.”

En heyecan verici inovatif ürün

Epson, önemli bir teknoloji üreticisi ve pek çok patent sahibi. Biz de Ersel Şamiloğlu’nu en çok heyecanlandıran inovatif ürünün hangisi olduğu öğrendik. Detaylar ise şu şekilde: “Epson’un inovatif yaklaşımıyla geliştirdiği, beni en çok heyecanlandıran model, direk t-shirte baskı yapabilen ve fuarda da sergilediğimiz F-2000’dir. Giriş seviyesindeki bu model, kreatifliği ön planda tutan firmalara hitap ediyor. Değişik materyallere de baskı yapabilen F-2000, herkesten farklı ve özel olmak isteyen müşterilerin arzu ettiği noktada devreye giriyor.”

Şamiloğlu, Türkiye özelinde inkjete ve geniş formata yaklaşım, global pazardaki trendler ve maliyet hakkındaki görüşlerini şu şekilde paylaştı: “Pazarın belirleyici unsurları maliyet ve trend. Ancak bazı segmentlerde trend daha bir ön planda. Örneğin, baskı sektöründe UV baskı trend oluyor ve herkesin yatırım planı UV baskı makinelerine çevriliyor. Belli bir süreden sonra UV baskı hizmetinin çoğalması ile birlikte maliyetlerde de düşüşler yaşanıyor. Maliyet ve trend, ilerleyen süreçlerde bir noktada buluşuyor.”

Reklam sektörü büyümede hız kesmiyor

Reklam sektörüne yönelik baskılarda ideal çözümler sunduklarına da değinen Şamiloğlu sözlerini şöyle tamamladı: “Rekabet her geçen gün artıyor ki bu da reklam sektörünün büyümesini destekliyor doğal olarak. Sunduğunuz işin kalitesi şüphesiz ki çok önemli ancak rekabet dâhilinde maksimum verimliliği minimum maliyetle sağlıyor olmanız da öyle. Mesela bir model düşünün ki hem iç hem de dış mekân baskıyı kusursuz yapsın. Biz Epson olarak SC-S40610, SC-S60610 ve SC-S80610 modellerimizle bunu sağlıyoruz ve bu ürünlerimiz de fuarda sergilendi.”

Epson, Sign İstanbul ziyaretçilerini Tecpro standında SC-F6200, SC-F7100, SC-F9200, SC-F2000, SC-P9000, SC-P5000, SC-P800 ve Lidya standında ise SC-P10000, SC-T5200, SC-T7200, SC-S40610, SC-S60610, SC-S80610 olmak üzere toplam 13 modelle karşıladı.

#epson, #sign, #İstanbul, #ziyaretçiler, #ErselŞamiloğlu

İnceleyin

“Bir sayfa basın, bir tane ağaç dikelim” Xerox, işletmelerin sürdürülebilirlik hedeflerine ulaşabilmeleri için PrintReleaf ile ortak oldu.

Teknoloji devi Xerox’un yönetilen baskı hizmetleri (MPS) müşterileri, markanın PrintReleaf ile yeni ortaklığı aracılığıyla küresel ...