Anasayfa / TİCARİ BASKI VE KİTAP / Konica Minolta’dan 2020 Ticari Baskı Eğilim Ve Tahminleri Üzerine Yorum

Konica Minolta’dan 2020 Ticari Baskı Eğilim Ve Tahminleri Üzerine Yorum

Herkesin dilinden düşürmediği ifade ister dönüşüm, çeşitlendirme veya Endüstri 4.0, isterse de Nesnelerin İnterneti, tam zamanında üretim ya da talep üzerine baskı olsun; otomasyon ve yazılımın merkezi itici güçler olduğu ve önem kazandığı açıktır. Üretimi izlemek ve iyileştirmek için gerçek zamanlı veri kullanımı daha yaygın hale geliyor, yakında norm olacak. 

Önümüzdeki aylar ve yıllarda, müşteriler bu konular hakkında daha geniş bir bakış açısına sahip olacak, onlarla etkileşime geçecek ve bunların mevcut iş modellerine gelecekteki etkilerini analiz edeceklerdir.

OLAF LORENZ, KONICA MINOLTA INC. DX MARKALAŞMA BÖLÜMÜ GENEL MÜDÜRÜ

Bazı yorumcular, baskının pazarlama karmasında haklı yerini bulmak için mücadele ettiğini ve düşüşe devam edeceğini öne sürdüler. Konica Minolta‘da biz bunu farklı görüyoruz. Başarılı baskı şirketleri dijitalleşmeyle gelen yeni fırsatları benimsemeye devam ediyor. Baskı ve dijitalleşme birlikte var olurlar, birbirlerini tamamlarlar ve başarılı şirketler ikisini de kullanırlar.

Forecasts by Keypoint Intelligence/InfoTrends  tarafından yapılan tahminler, Batı Avrupa’da üretimde dijital baskı renk hacimlerinin artık mono’dan daha büyük olduğunu ve artmaya devam edeceğini gösteriyor. Rapora göre Konica Minolta’nın pazar lideri olduğu orta hacimli renkte, geleceğin, “yüksek büyüme beklentisi ile pozitif” olduğu söyleniyor. Yüksek hacimli üretimdeki büyüme trendi de yukarı yönde devam ediyor.

Bu analiz aynı zamanda kendi pazar algımızı yansıtıyor. Yüksek hacimli baskı sektörüne ilk adımı attığımız yeni AccurioPress C14000 (dakikada 140 sayfa) serimizin piyasaya sürülmesi 2020’ye güvenle girmemizin nedenlerinden biri oldu. C12000 makinesini de içeren dijital toner baskı cihazları, gelişmiş otomasyon, daha az temas noktası, daha az atık ve daha yüksek üretkenlikten yararlanıyor.

Araştırma danışmanlarına göre B2 formatındaki büyümenin yol açtığı büyük çaplı üretim Avrupa pazarındaki ‘en iyi trend’. AccurioJet KM-1 B2 + UV dijital inkjet (mürekkep püskürtmeli) baskı makinemiz baskı endüstrisinin “İsviçre çakısı” olarak anılıyor, çünkü aktif olarak yeni iş fırsatları yaratabilecek birçok kullanımı var ve mürekkep püskürtmeliyi baskı ve ambalaj sektörlerinin gerçeği yapacak. Bu yıl Avrupada AccurioJet KM-1‘e yatırım yapan müşterilerimiz arasında Colourfast Financial, Tierps Truckeri ve druckpartner Druck- und Medienhaus bulunuyor.

Renkli dijital baskı pazarındaki genel yükselişe katkıda bulunan faktörler çoktur ve yazılımın önemi giderek artmaktadır. Örneğin, müşterilerimiz yeni pazarlara açılmaya devam ederken marka yöneticileri, marka elçileri, yaratıcılar ve tasarımcılar gelecekteki düşünlerini şekillendirmeye yardımcı olduğu için Artırılmış Gerçeklik Uygulaması genARate ürünümüzden övgüyle söz ediyorlar.

Geleceğin önemli pazar liderleri daha hedefli pazarlama, yalın üretim, sürdürülebilirlik ve değişken veri baskısı içermeye devam edecek. İşte bu nedenler, müşterilerimizin kendileri ve müşterileri için karlı, katma değerli kampanyalar geliştirmelerine yardımcı olan oldukça esnek ve düşük maliyetli çok kanallı pazarlama platformumuz olan Markomi’yi 2019’da piyasaya sürmemizin sebeplerinden biriydi. Ayrıca marka sahiplerinin basılmış parçalarda yenilikçi dekoratif ve dokunsal unsurlar aracılığıyla her geçen gün artarak değer katmak istediklerini de unutmayalım ki bu da dijital baskının doğasında var olan ve belirgin avantajlar sağlamaya başladığı noktadır.

Bu bağlamda, stratejik ortağımız MGI‘ın dijital süsleme sistemleri gibi teknolojiler, etiket dönüştürücülerin ve ticari baskıcıların oldukça yaratıcı hizmetler sunabilmeleri ve yeni işler kazanmaları için önemli bir fırsattır. Örneğin, MGI’nın JETvarnish 3DWeb dijital etiketler ve esnek ambalajlar için dijital baskı cihazı, sıralı düz ve 3D spot UV kaplama, 3D kabartmalı vernik dokuları ve düz ve kabartmalı folyo üretiyor.

Yeni bir on yıla girerken, dijital teknolojiye doğru ilerlemeye devam eden endüstriyel baskı pazarlarındaki varlığımızı büyütmeyek bizleri heyecanlandırıyor. Baskı üretimindeki genel düşüşe rağmen, orta ve doğu Avrupa ülkelerindeki piyasalar büyüme göstermiştir. Geçen yıl Romanya’da, Konica Minolta’nın dünya standartlarında hizmet ve servis anlayışı ile desteklenen JETvarnish makinelerine yönelik bir yatırım dalgası gördük. Müşteriler, makineleri kitaplar, fotoğraf kitapları ve dergi baskısı dahil her türlü uygulama için kullanıyorlar.

Önümüzdeki bu yeni on yıllık dönem, AccurioLabel etiket yazıcımızın 500’üncü kurulumuyla birlikte Konica Minolta için önemli bir milad olduğunu müjdeliyor. Henüz dört yıl önce etiket basım segmentinde başladığımızı düşünürseniz, özellikle bu satış rakamı inanılmaz bir başarı öyküsü oldu.

Bu yalnızca teknoloji veya kalite ile ilgili değil; İlişki odaklı bir şirket olarak gerçek işbirlikçi bir yaklaşımla, müşterilerimize, ortaklarımıza ve marka sahiplerine mürekkep püskürtmeli ve toner tabanlı sistemlerde akif olarak uzmanlık kaynağı sunuyoruz. Dünya çapında ve günün her saati müşterilerimiz için fikirleri şekillendirmeye yardım ediyoruz. Adanmış pazar yaklaşımımız ile çalışıyor ve müşterilerimizle birlikte etiket baskısında nelerin mümkün olduğunu yeniden düşünüyoruz.

 

 

 

#KonicaMinolta #JETvarnish #dijital #baskı #MGI #AccurioLabel #3D #toner #inkjet #Ticaribaskı #dijitalbaskı

İnceleyin

Xerox, “Oyunun Kurallarını Değiştirecek” bir gelişime imza atıyor

Xerox, yeni ürünü Xerox PrimeLink® C9065/C9070 Renkli Yazıcı ve Xerox Renkli C60/C70 Yazıcı için tasarlanan ...