Anasayfa / REKLAM / LİDYA GRUP YÖNETİM KURULU BAŞKANI BEKİR ÖZ ANLATIYOR:

LİDYA GRUP YÖNETİM KURULU BAŞKANI BEKİR ÖZ ANLATIYOR:

SuTec Galası ve Lidya 2020

“Mevcut markalarımızın sunmadığı ya da bölgemizde sunmayı planlamadığı ürünleri kendimiz çözme kararı aldık. Bizim ürün gamı oluştururken markalar adına kesin kararımız hiçbir ürünün birbiri ile keşişmemesiydi. Aynı şekilde devam ediyoruz. SuTec markamız bu stratejimizin bir parçası ve çok ince eleyip sık dokuduğumuz, uzun istişareler sonunda verdiğimiz bir karar. Kendimize pazara en uygun çözümü üretmek istedik. Ürünün tüm tasarım aşamalarını planladık. Tüm teknik özelliklerini biz belirleyerek knowhow’ımızı kullanarak tasarımını yaparak ürettirmek yolunu seçtik. Bu segmentte belirli markalar ve bunların dışında bir de Çin makineleri var. Buradaki en büyük fark standardın olmaması. Standardınız olunca marka oluyorsunuz. Çin’den gelen makinelerde maalesef bu olmuyor çünkü siparişe göre üretim yapıyorlar. Üretim kabiliyetleri var ancak kurumsal tarafı eksik. Lidya bu tarafı tamamlar ve üretimi marka boyutuna taşır diye düşündük.

SuTec’te iki ebatla pazara çıktık. Büyük ebadın ilk demosunu fuarda yapıyoruz. Aslında iki aydır 75×90 ve 60×90 demolarını yapıyoruz. Ürünün satışına başladık. Özellikle promosyon sektörüne bu ürünlerle çıktık. Şimdi ölçüyü büyütüp UV’ye odaklandık. Çünkü biz geçiş teknolojileri ile değil mevcut son teknolojileri kullanmak istiyoruz. Pazarda neredeyse tüm makineler 60×90 iken biz 75×90’a çıktık. Mükemmeliyetçi yaklaşımımız neticesinde standardı diğerlerin çok üstünde. Açıkcası şu anda pazarın en iyisi. Pazar liderliğine oturacağına inancımız tam. Tabii ki bu bir zaman meselesi ama sanırım 2020 sonunda SuTec promosyon sektöründe liderliğe oturur.”

 

SuTec’in tüm testleri Lidya tarafından yapılıyor

“Biz kendi testlerimizden geçirmeden hiçbir ürünü pazara çıkarmayız. Üç Sutec modelini de çok ciddi testlerden geçirdik. Bu Lidya’nın standart prosedürüdür. Bizim testlerimizi geçmeyen hiçbir ürünü satmayacağız. Yeri geldiğinde üreticiye müdahale edip kriterlerimizi yerine getirmesini isteyeceğiz. Üç dört ay süren bir süreç ve bu süreç sürekli olacaktır, her gelen ürün bu testlere tabi olacaktır. Ben bunun garantisi veririm. Burada üreticinin değil Lidya’nın garantisi söz konusudur.”

 

2019’a oranla çok daha iyi bir yıl bekliyoruz

“2019 yılı son çeyreği pozitif bir eğilim gösterdi. Geçtiğimiz zor dönemin çok uzun olması oyuncuların hepsini yordu. Bizim için burada iki kriter vardı. Birincisi kurların stabilize olması ikincisi de faiz oranları; şu anda faiz oranları 12’nin altına kadar düşmüş durumda. Bunlar reel faiz oranı. Bu oran da yatırım yapmak için uygun -ki kriz diye adlandırdığımız süreçten önce bile bu oranlar yoktu. Dolayısıyla biz bu trendin artarak devam etmesini bekliyoruz. Umarız ki global sürpriz negatif bir efekt almayalım. 2020 için çok pozitifim. 2019’a oranla çok iyi olacağından kesinlikle eminim, ne kadar daha iyi olacağını görmek için de diğer etkenlere bakacağız.”

 

 

 

#lidyagrup #BEKİRÖZ #SuTecGalası #knowhow #SuTec #UV

İnceleyin

EPSON TÜRKİYE TİCARİ VE ENDÜSTRİYEL ÜRÜNLER ÖN SATIŞ UZMANI HAYRİ ŞENOL ANLATIYOR:

EPSON Ürün Gamını Yeniliyor “Epson olarak FESPA Eurasia 2019 fuarındayız. Kullanıcılarımıza Lidya grup ile üç ...