Anasayfa / Yüksek kapasiteli dijital baskı / dijital tekstil baskı / Ricoh FESPA Eurasia 2018’de UV baskı makinesini öne çıkardı

Ricoh FESPA Eurasia 2018’de UV baskı makinesini öne çıkardı

FESPA Eurasia fuarında ProT7210 serisi makinasının lansmanını yapan Ricoh Turkey yoğun ilgi gördü.

Fuar değerlendirmesi yaptığımız RICOH Türkiye Ticari ve Endüstriyel Baskılar Ürün Müdürü Giray Görür, UV baskı pazarında bütün dünyada hızla gelişen büyümenin ülke bazında da paralel oranda ilerlemesi için çaba sarf edeceklerini söyledi.

 

FESPA Eurasia 2019’a Ricoh Turkey ve bayileri olarak hangi ürünleri öne çıkardınız? Bu ürünleri rakiplerinden ayıran özellikleri nelerdir?

Bu sene Fespa Fuarında uzun yıllardır kafa üreticisi olarak var olduğumuz inkjet Uv pazarında kendi ürünümüz olan ProT7210 serisi makinamızın lansmanını yapmış olduk. 12 adet Ricoh Gen5 baskı kafası ile saatte 100 m2 hıza ve 110 cm yüksekliğe kadar baskı yapabilmesi ile bu alanda üretim yapan birçok firmanın yoğun ilgisi ile karşılaştık. Özellikle makinamızın tek geçişte kaygan yüzeylerde mürekkebin tutunmasını sağlayan primer basma özelliği ve kullandığımız mürekkebin esnekliği ve yüzey örtücülüğü sayesinde düşük mürekkep tüketimi ve baskı maliyetinde yakaladığımız avantajların iş ortaklarımızı sektörde öne çıkartacağına inanıyoruz.

 

FESPA Eurasia 2018, katılımcı ve ziyaretçi profili ile beklentilerinizi karşıladı mı?

 Bu fuar özellikle UV pazarındaki Türkiye’nin her yerinden gelen katılımcılar ile buluşmamızı sağlaması ve Ricoh’un da artık bu sektörde kendi makinesi ile var olduğunu göstermemiz açısından önemliydi.

Ziyaretçilerin ilgilendikleri konular ve teknolojiye, yeni yatırım konularına yaklaşımları itibarıyla, FESPA Eurasia 2018’i nasıl değerlendiriyorsunuz?

Fuar sonrasında da birçok potansiyel oluşturmuş olduk ve olumlu geri dönüşler aldık. Bundan sonrasında da yıllardır tonerli sistemlerde sağladığımız başarıyı bu alanda da hızla sağlayacağımıza inanıyoruz.

Bu fuardan çıkardığınız sonuçlar, önümüzdeki yıl için beklentilerinizi nasıl etkileyecek?

UV baskı pazarı bütün Dünyada olduğu gibi ülkemizde de büyük bir hızla büyüme gösteriyor bu sebeple Ricoh olarak bu anda kendimizi daha çok gösterip iş ortaklarımız ile beraber bu alana yatırım yapmaya devam edeceğiz.

 

İnceleyin

“Y kuşağının % 52’si fiyatına değil kalitesine öncelik veriyor”

OKI Europe Ltd. Sarf Malzemeleri Ürün Müdürü Ivana Laskodyova, “işletmeler için Y kuşağından alınacak dersler” ...