Anasayfa / Baskı Malzemeleri / Roland DG, Geniş Ürün Yelpazesiyle Göz Doldurdu

Roland DG, Geniş Ürün Yelpazesiyle Göz Doldurdu

Roland DG, Geniş Ürün Yelpazesiyle Göz Doldurdu

Roland DG Orta Avrupa Yurt Dışı Pazarlama Departmanı, Yoshihiro Tate

7-10 Aralık 2017 tarihleri arasında gerçekleşen FESPA Eurasia 2017 fuarına katılım sağlayan Roland DG, ileri teknoloji ile donatılmış, işletmelere kar sağlayacak çözümlerini fuarda sergiledi.

35 yıldan fazla sektördeki uzmanlığı ile dijital baskı teknolojilerinin sektöre yön veren üreticisi Roland DG, FESPA Eurasia 2017’de sunduğu çözümleri ve çok daha fazlasının dâhil olduğu ürünlerini sergiledi. Roland DG Orta Avrupa Yurt Dışı Pazarlama Departmanından Yoshihiro Tate fuar sonrasında sorularımızı cevapladı.

Print On Demand: FESPA Eurasia’yı değerlendirebilir misiniz?

Yoshihiro Tate: Fuara gelen ziyaretçi sayısı oldukça fazlaydı. Açıkçası biz daha çok olmasını bekliyorduk ama genel olarak ziyaretçilerin kalitesinden, ciddiyetlerinden ve istekli oluşlarından ve fuarın organizasyonundan memnun kaldık. Yine de bize göre katılımcıların bir dahaki sefere farklı şekilde faydalanabilmesi için bir bu dönem değerlendirilebilir. Ayrıca, yurt dışından ve özellikle de Türkiye’nin yakınındaki ülkelerden ve Orta Doğu ülkelerinden çok sayıda ziyaretçi geldi. Bu da markamızın diğer ülkelerdeki varlığını anlayabilmemiz için bize fırsat verdi. Roland DG olarak hedefimize ve beklentimize ulaştığımıza inanıyoruz. Bu da markamızın, değerimizin, felsefemizin ve yenilikçi uygulamaların yanı sıra en son teknolojilerin ve ürünlerin sunulduğu ve bundan memnun olduğumuz anlamına geliyor.

Print On Demand: Fuarda sergilediğiniz ürünlerden bahsedebilir misiniz?

 Yoshihiro Tate: FESPA Eurasia süresince, Roland DG ürün portföyü çözümlerinin tümünün yanı sıra, elle dokunulduğunda hissedilebilen çok sayıda özel efekte ve dokuya sahip yüksek katma değerli ve yenilikçi uygulamalar sergiledik. Bunun yanı sıra, Roland DG standında malzemeler/objeler, mobilyalar, UV teknolojili çok sayıda media ve nesne ile yenilikçi canlı gösterimler yapıldı. Standımız dört bölüme ayrıldı; UV bölümünde en yeni UV flatbed serisinin (LEC-330S-F200) yeni modellerinden biri ve UV tezgah üstü yazıcı (LEF Serisi) yer aldı; baskı bölümünde EcoSol bazlı yazıcı ve yenilikçi ama uygun maliyetli çözümler sunan teknolojiler (EJ-640, RF-640/ ID-64) yer aldı; baskı ve kesme bölümünde, yeni ileri teknoloji kesici ploter (GR-540) ve yeni nesil baskı ve kesme cihazları TrueVIS serisi (SG-540, VG-640) yer aldı; son olarak Süblimasyon bölümünde ise yüksek hacimli üretim yapan bir yazıcı (XT-640) yer aldı. Fuar süresince en çok öne çıkan makinenin, bölgede ilk defa tanıtılan yeni UV flatbed yazıcı (LEC-330S-F200) olduğunu söylemeliyim. Bu sayede çok dikkat çektik ve çok çeşitli yüzeylere ve nesneye baskı yapabilmesinin yanı sıra etkileyici canlı gösterim nedeniyle ziyaretçilerden inanılmaz geri bildirimler aldık.

Print On Demand: Türkiye piyasasını değerlendirebilir misiniz? Roland’ın bakış açısıyla 2017 yılını değerlendirebilir misiniz?

Yoshihiro Tate: Türkiye’de Roland DG’nin doğrudan piyasaya girişinden beri dijital baskı sektörünün ve tekstille ilgili endüstrinin giderek daha hızlı ve istikrarlı bir şekilde geliştiğine ve bunun doğal olduğuna inanıyoruz. Ama bu durum, müşterilerimizin yanı sıra yerel ortaklarımıza daha iyi destek vermek amacıyla fuarlara doğrudan katılarak, kendi personelimiz ile yerel bir showroom oluşturarak yerel operasyonlara yatırım yapmamız için bizi ikna etti. Bugün bile Türkiye piyasasının büyük potansiyeli olduğuna inanıyoruz. Maalesef bu yıllar için Türkiye’nin durumu ekonomik ve politik açıdan sektörümüzü etkiledi. Ancak 2017 yılından itibaren, bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla istikrarın arttığını gördük. Roland DG’nin bakış açısına göre, mevcut duruma rağmen, 2017 yılı başarılı geçti. 2017’nın en önemli yanı piyasadaki zorlu koşullarda büyümek ve iyileşmek için yatırım yapma isteğindeki müşterilerimizdi. Bu nedenle biz de onları desteklemeye ve onlara inanmaya devam etme konusunda istekli davrandık.

Print On Demand: Türkiye piyasasına yeni bir ürün sunacak mısınız?

Yoshihiro Tate: Evet, tabii ki gelecek yıllar için çok sayıda piyasaya çıkması planlanmış yeni ürünler mevcut.

#RolandDG #YoshihiroTate #FESPAEurasia2017 #PrintOnDemand #UVTeknolojisi #Sublimasyon #Ecosolvent

İnceleyin

Tünel Dijital, Yatırımın Büyümenin Anahtarı Olduğuna İnanıyor

Tünel Dijital, Yatırımın Büyümenin Anahtarı Olduğuna İnanıyor Adapazarı’nda 2009 yılında Copy Center olarak faaliyetine başlayan ...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir