Anasayfa / Aktüel / Saraçoğlu, Ürün Gamını Genişletiyor

Saraçoğlu, Ürün Gamını Genişletiyor

Turgut Saraçoğlu: “Tekdüzeliğin dışına çıkmak isteyen müşterilerimizin taleplerine göre Ar-Ge çalışmalarımızı gerçekleştirerek ürün yelpazemizi genişletiyoruz.”

Yaklaşık 25 yılı aşkın süredir baskı sektörüne hizmet veren Saraçoğlu, AB ve Uzakdoğu ülkelerinden selefon ithalatı yaparak iç piyasada nihai kullanıcılara ve dağıtıcılara ürün tedariği gerçekleştirmektedir. Matbaa ve dijital baskı sektörünün tamamlayıcısı Saraçoğlu’nun faaliyetlerini Genel Müdür Turgut Saraçoğlu’ndan dinledik.

2016 yılında yaşanan olumsuzlukların etkisiyle 2017 yılını sakin geçirdiklerini söyleyen Turgut Saraçoğlu, 2017 yılını değerlendirmek adına sözlerine şöyle devam etti: “Okullara yönelik hizmetlerimiz olduğu için yeni eğitim öğretim yılının başlamasıyla son 6 ayı toparladık. Düğünlerin rövanşta olduğu yaz sezonunda albüm alanında faaliyet gösteren firmalar ile çalıştığımız için dijitale ağırlık verdik. Termal bazlı selefonlar ve yeni ürünlerimiz olan PVC dekotayı albüm alanı ile ilgilenen müşterilerimize sunduk.

Saraçoğlu, ürün gamını genişletmeye odaklı

Fotoğraf albümü, Copy Center, tela ve bez poşet imalatçıları, matbaa ve etiket firmalarına hizmet veren Saraçoğlu, Uzakdoğu’dan termal bazlı selefon ihracatı gerçekleştiriyor. Saraçoğlu, Türkiye’de sadece kendisinde bulunan mat parlak selefonlara ek olarak hologramlı selefonları da ürün gamına ekledi.

Turgut Saraçoğlu, Saraçoğlu Firmasının ürün yelpazesi hakkındaki detayları şu şekilde paylaştı: “Şu anda sahip olduğumuz 10 çeşit ürün gamımıza 10 veya 15 çeşit ürün eklemek üzere, çalışmalarımız devam ediyor. Termal bazlı selefonların 10 çeşidi bünyemizde mevcut. Termal bazlı lens olarak adlandırdığımız kedigözü lensler, lensli termal ve kadife bazlı termal selefonlar örnek olarak sayabileceklerim arasında yer alıyor. Bu sene albüm alanındaki firmalar için yeni ürün olan PVC dekotayı da ithal ettik. Siyah 1.50 mm ve beyaz 1.0mm kalınlığında olan bu ürünün önünde ve arkasında çift taraflı bant bulunuyor. Albüm piyasasına ve Copy Centerların kullanabileceği deri desenli, tual, simli ve kristal laminasyonu da yeni ürünümüz olarak bünyemize kattık. Albüm alanındaki firmaların, albüm kapaklarında desen amaçlı kullanabilecekleri simli ve kristal laminasyon filmleri, deri ve tual desenleri ile de hizmet veriyoruz. Kısaca, tekdüzeliğin dışına çıkmak isteyen müşterilerimizin taleplerine göre Ar-Ge çalışmalarımızı gerçekleştirerek ürün yelpazemizi genişletiyoruz.”

2018 yılı içerisinde bayilik görüşmelerini tamamlayarak hizmet alanlarını genişletmek istediklerini belirten Turgut Saraçoğlu sözlerine şu şekilde devam etti: “Ankara, İzmir, Bursa ve Karadeniz Bölgesi bayilik projelerimiz için ilk sırada yer alıyor. En kaliteli ürünleri pazara sunuyor olmamız, piyasadaki farkımızı gözler önüne seriyor.”

Buluşma noktası fuarlar

Turgut Saraçoğlu, fuarların firmalara katma değer sağladığı konusundaki görüşlerini şu şekilde anlattı: “Fuarlar, ulaşamadığımız insanlara ve noktalara ulaşma fırsatı sunuyor. Bizim de katılım sağladığımız Photo Digital  fuarı, bu alanda yer alan firmaların hizmetlerini sunmaları için etkili bir proje. Yoğun geçen fuarda yeni firmalar ile tanıştık, olumlu tepkiler ve geri bildirimler aldık. Yabancı ziyaretçilerin bizlere çok fazla şey kattığına inanıyorum. Fuara Gürcistan, Kuzey Kıbrıs, Cezayir, Tunus, Rusya’dan gelen müşterilerimiz oldu. Yeni birliktelikler kurabilmek adına 2018 yılında fuar katılımlarımızı daha da arttırmak istiyoruz.”

Çalışana yatırım

Sektörün kalifiyeli eleman sorununa da değinen Turgut Saraçoğlu şunları söyledi: “Türkiye’de baskı sektörü çok hızlı gelişti. Sektörümüz, çok fazla özelliği olan ve baskı kalitesini arttıran makinelere sahip. Yeni çözümler konusunda ne kadar ilerlesek de kalifiyeli eleman konusunda geride kalıyoruz. Baskı üzerine selefon kaplayan firmalarımızın işi bilmeyen eleman ile çalışıyor olması baskıda hatalara sebep oluyor ve bu hatalar dolaylı yoldan bizleri de etkiliyor. Makinelere yapılan yatırım kadar kalifiyeli elemana da yatırım yapılması gerektiğine inanıyorum. Teknoloji çok hızlı ilerliyor, bizler de teknolojiye uyum sağlayabilmek için çalışmalarımızda hız kesmiyoruz. Sektörün de sorunları çözülerek teknolojinin hızlı temposuna uyum sağlamasıyla çok daha kaliteli işler elde edebileceğimizi düşünüyorum. Yetişmiş bir elemanın kaliteli ürün sunabildiği takdirde sorunların çözülecektir.”

Turgut Saraçoğlu, son olarak: “2017 yılı, Saraçoğlu için değişim yılı oldu. Daha iyi hizmet verebilmek için lokasyonumuzu değiştirdik, servisimizi hızlandırdık ve ürün çeşitliliğine odaklandık.2018 yılında da bu değişimleri sürdürmeyi planlıyoruz.”

 #saraçoğlu, #gam, #yatırım, #fuar

İnceleyin

Promosyon ve kurumsal tanıtım sektör buluşmasından davet var!

Promosyon ve Kurumsal Tanıtım Sektörü 27-30 Eylül’de PROMOSYON SHOW İSTANBUL’da bir araya geliyor. Son yıllarda; ...