Anasayfa / TİCARİ BASKI VE KİTAP / Temel kalite politikamız “mutlu müşteri”

Temel kalite politikamız “mutlu müşteri”

Adana’nın önde gelen dijital baskı merkezlerinden Giriş Dijital Baskı ve Kırtasiye, başta HP Indigo 5600 olmak üzere farklı baskı makineleriyle müşterilerinin baskı ihtiyaçlarını karşılıyor. Kırtasiyede 34, dijital baskı da 10 yıllık deneyimle hizmet veren Giriş Dijital, Adana’nın iddialı baskı merkezlerinden biri olarak biliniyor.

38 yıllık bir deneyime sahip olan Giriş Dijital Baskı ve Kırtasiye firma yetkilisi Ömer Faruk Giriş sorularımızı yanıtladı.

Hangi işi HP indigo’da basacağınıza nasıl karar veriyorsunuz?

İş ayrımı yapmıyoruz. Müşterilerimize göre hareket ediyoruz. Müşterilerimiz HP Indigo’dan bir kere baskı almışsa, ona başka bir makinenin baskısını, rengini kabul ettiremiyoruz. İnsanların ten rengi her zaman aynı olmuyor. Durum yeniyken baskı iyi oluyor ama durum eskidikçe renk değişiyor. Performansı azalıyor. Indigo’dan ise her zaman aynı renk tonlarını alabiliyoruz.

Kalibrasyon yapıyor musunuz?

Hepsinde kalibrasyon yapıyoruz. Bir farkı, tonerli sistemlerle basılan kâğıdı katladığınızda tonerde çatlama oluyor; HP Indigo’da ise böyle bir şey olmuyor. Kırın, düzeltin yine aynı görünür.

Aslında matbaacı değilsiniz ama HP Indigo gibi profesyonel bir makineye de yatırım yaparak gelişme göstermişsiniz. Matbaalara da iş yapıyor musunuz?

Reklam Ajansları ve matbaaların da işlerini yapabiliyoruz. Bildiğiniz üzere matbaacılıkta yüksek sayıda işlerin maliyeti düşük olur. Fakat sayısı az olan işlerde kalıp masrafından dolayı ücreti yüksek çıkar. Az sayılı işlerde bizim dijital merkezimiz uygun maliyette baskı yapabilmektedir. Bu nedenle matbaa ve reklam ajanslarına da hizmet vermekteyiz.

HP Indigo kapasitenizin ne kadarını karşılıyor?

Kapasitemiz 300 bin ise 150 binini onunla yapıyoruz. Her gün 50 bin baskı verseniz yapıyor. Baskılarımızın yarısını Indigo’da yapıyoruz. Lazer teknolojisinde ısıtıcı merdane çalıştığı için her gün aynı performansı sağlayamayabiliyor. Sensor arızası vb. servis ihtiyacı olabiliyor. HP Indigo’da operatör kendimizden olduğu için servis ihtiyacı az oluyor.

Operatör makineye hâkim diyorsunuz. Operatörün renkleri standart bir şekilde almak için renk bilgisine de sahip olması gerekiyor, değil mi?

Operatörün matbaadaki gibi mürekkep hazırlamayı bilmesi gerekiyor. Ayrıca sıvı teknolojisi olduğundan mürekkebin kurumaması için rutin temizlikleri yapması gerekiyor. Indigo teknolojisi matbaa teknolojisiyle lazer teknolojisinin birleşmiş hali.

Geniş format baskıda ne kullanıyorsunuz?

HP’nin en ekonomik modeli Designjet T795, HP Page Wide ,Rowe RCS 6000 Xerox 510 Wide ve Eco Solvent makinalarını  kullanıyoruz. Onunla bölgemizde bulunan büyük marketlerin ve birçok perakende mağazalarının değişken data işlerini ve ayrıca inşaat firmalarının siyah-beyaz proje /renkli ozalit baskılarını yapabiliyoruz.

Hizmet ettiğiniz kesimi nasıl nitelendirirsiniz?

Her kesimden müşteriye hitap ediyoruz. Alanında profesyonelleşmiş grafiker çalışanlarımızla şehir merkezinde bulunan şubemizde öğretmeninden – öğrencisine, ev hanımından – reklam ajanslarına, matbaalar ve kurumsal şirketlere kadar geniş bir kitleye hizmet vermekteyiz. Ayrıca Çukurova Üniversitesi R1 – R2 dersliklerinin bulunduğu yerde üniversitede bulunan başta öğretim görevlileri olmak üzere, tüm üniversite öğrencilerimizin kırtasiye ihtiyaçlarını, tez çalışması ve her türlü siyah-beyaz ve renkli dijital baskılarını karşılamaktayız.

2019 yılı için yatırım planlarınız var mı?

Her işletmenin büyüme hayali vardır. Daha geniş bir yerimiz olursa ve ihtiyacımıza binaen önümüzdeki yıllarda ücretinin uygun olması halinde HP Indigo 10000 almak isteriz. Onunla 500 – 600 gram malzemeye ve şeffaf malzemeye de baskı imkânı var. Baskı alanı 50×70 olduğu için matbaa sektörüne direkt etki eder.

Giriş Dijital Baskı ve Kırtasiye bünyesinde kaç kişi çalışıyor?

Toplam 23 kişi çalışıyor. Ailemizden 3. Nesil olarak ortanca oğlum da bizimle çalışmaya karar verdi. Kendisi avukat olmasına rağmen aile mesleğini devam ettirme kararı aldı ve aile işletmemiz de çalışmaktadır.

Dijital baskıya geçtikten sonra işlerinizde ne gibi değişiklikler oldu?

Katıldığımız toplantı ve fuarlarda dijital baskı teknolojisinin sürekli geliştiğini görüyoruz. Ama dijital matbaa maliyetlerine biraz daha yaklaşırsa yükselişi devam edecektir.

Şube açma düşünceniz var mı?

Şehir merkezinde bulunan şubemizi koruyarak, şehrin önemli birkaç notasında daha şube açma planlarımız var. Ayrıca seri üretim yapabileceğimiz işler için de şehir merkezinin biraz dışında üretim tesisi kurma planımız var.

Adana dışına hizmet veriyor musunuz?

Adana dışında bölgemizde bulunan birçok ildeki kamu kuruluşu, eğitim merkezlerinden ve özel şirketlerden iş almaktayız. Bunun en büyük sebebi ise işlerimizi istenilen kalite ve zamanda yapıyor olmamızdandır. Ayrıca bundan sonraki süreçlerde dijital platformda yapacağımız yatırımlar ile tüm Türkiye’ye hitap etme planlarımız var.

 

Siz değerli müşterilerimizin gösterdiği güven neticesinde genişleyen portföyümüzle sınırsız hizmet veriyor olmak, gücümüzü aldığımız en büyük mutluluk kaynağımızdır.

Siz değerli müşterilerimizin ihtiyaçlarını çok iyi biliyor ve hedeflenen noktada en güzel çözüme kavuşturmak için Giriş Kırtasiye’nin bir kaç önemli ilkesini kullanıyoruz. Bilgi birikimiyle hizmet, ileri teknoloji ve nitelikli kırtasiye malzemeleri.

Bu ilkelerle sınırsız müşteri isteklerini yakından takip etmek adına sabırlı ve uzun soluklu bir yol izledik. Sürekli gelişim, önünü alamadığımız bir alışkanlığımız oldu. Ve her dönemde yeni stratejiler geliştirdik. Bu döneme yeni sloganımız ve logomuz ile ilk adımımızı atıyor ve değişimin en güzel renklerini sizinle paylaşmak istiyoruz.

Kırtasiye de 34 yıllık deneyimle, kaliteli ve en uygun fiyatla zengin çeşitlerimizle hizmet veriyoruz.

Dijital baskı merkezi – Copy center bölümümüz, sizlere en ileri teknolojiyle, nitelikli baskılar yapabilecek sürekli yenilenen makine parkıyla hizmet veriyor. Baskı hizmetlerimizin yanı sıra ciltleme ve kart hazırlama gibi yardımcı departmanlarımız, hızlı ve nitelikli çözümler sunuyor.

Kalitede sürekliliği ve iyileştirmeyi sağlayarak, her türlü müşteri ihtiyaç ve beklentilerine cevap verecek şekilde ürün çeşitleri ile en yüksek müşteri mutluluğu seviyesine ulaşmak, Giriş kırtasiyenin temel kalite politikasıdır.

 

İnceleyin

Xerox Iridesse, Avrupa Dijital Baskı Birliği Ödülünü Aldı

Xerox IridesseTM, 2019 Avrupa Dijital Baskı Birliği Ödülleri’nde, Dijital üretimde yenilikçilik alanında EDP Tabaka Baskı ...