Anasayfa / OFİS VE KİŞİSEL ÇÖZÜMLER / Xerox Akademi 2019 Yapıldı

Xerox Akademi 2019 Yapıldı

Xerox, 15- 17 Nisan tarihleri arasında, pazar etkinliğini daha da artırmak amacıyla bünyesine yeni katılan yöresel bayilerinin de ilk defa yer aldığı geleneksel toplantısını gerçekleştirdi.  Xerox Akademi 2019’da, bayiler ile Xerox kültürü ile pazara yeni sürülecek ekipman ve hizmet modelleri paylaşıldı. Xerox’un büyük iş ortağı Lidya Grup, tüm satış yöneticileri ve satış ekibiyle toplantıda yer aldı.

Lidya Grup yöneticileri, pazar deneyimleri ve işin daha iyi yapılması ile ilgili düşünce ve önerilerini, Xerox’un  üst yönetimi ile paylaştı. Xerox’un üst düzey yönetimi, Lidya Grup’un en büyük partneri ve bayisi olduğunu anlatırken, finansal gücü, insan kaynakları, organizasyon yapısı ve projelerdeki başarılarını övgüyle dile getirdiler.

 

 

Antalya Titanic Beach Lara Resort Hotel’de yapılan toplantıda; Xerox’un ürün ailesindeki makine gamının teknolojisi hakkında bilgiler anlatıldı. Teknolojisi ile açık ara rakiplerinin önünde olan Xerox’un, bu yıl Q4’te piyasa çıkacak olan 3 yeni üründen bahsedildi. Aynı zamanda servis anlaşmalarının kapsamı ve çeşitliliği hakkında değerlendirmeler yapıldı. Güvenli baskı yazılımlarının önemine işaret edildi. Satış kadrolarına katılan yeni insan kaynaklarının eğitimlerinin tamamlanması sağlandı. Toplantı sırasında, 100’ün üzerindeki katılımcı arasından 10 kişi seçildi, anlatılan konular hakkında sorular soruldu ve Lidya Grup ekibi verdiği yanıtlar ile sektördeki liderliğini gösterdi.

Xerox ürün ailesinin özellikleri anlatıldı

Organizasyonda Xerox yetkilileri, yeni teknolojiye sahip ürün ailesindeki 29 ürünün özelliklerinden bahsettiler. Örneğin anlatılan konulardan bir tanesi “ConnectKey akıllı ofis asistanı” oldu. Bilindiği üzere ConnectKey teknolojisinin içeriğinde, tablet benzeri arayüz, mobil ve bulut uyumu, standart yazıcı güvenliği, yönetilen baskı hizmetleri, özelleştirilmiş uygulamalar, easy translate gibi özellikler mevcut. Son yıllarda teknolojide hızlı bir değişim ve dönüşüm gerçekleşiyor. Çalışanların çalışma yöntemlerini dönüştüren ConnectKey, işletmelere güvenli, verimli ve sürdürülebilir bir altyapı sunuyor. Bir örnek verilirse, orta ölçekli firmalarda, belgeleri yönetmek, yanlış dosyalanan veya kaybolan dokümanları bulmak için saatler harcanırken, olası felaket durumlarına yönelik çoğunlukla bir plan bulunmuyor. Bu işletmeler, doküman yönetim yazılımı ve ConnectKey özellikli bir MFP edindiklerinde, kayıtlarını tarayarak dijital ortama aktarıyorlar. Böylece çalışanların, kimliklerini kullanarak, dijital belgelere anında ve güvenli bir şekilde erişmeleri mümkün kılınıyor. Aynı zamanda kurumlarda, birden fazla kullanıcı da güncellenen aynı belgeye, aynı anda erişebilir ve iş akışını düzenleyebilir olmaktadır. Kayıtlar, felaket durumunda kurtarılmak üzere bulut ortamda kopyalanırken, %99 hizmet süresi ve dünyanın her yerinden erişim imkanı gerçekleşiyor.

“Güvenli baskı” konusu değerlendirildi

Global şirketlerden küçük işletmelere kadar hemen hemen tüm işletmeler, güvenli ve yönetilebilir baskı çözümlerinin öneminin farkındadır. Firmalar, verimli şekilde ve ihtiyaçlarına yönelik baskıların alınmasını istiyorlar. Günümüzde iş yapış şekillerini yeniden gözden geçiren kurumlar, büyük ölçüde kullandıkları cihazları değiştirerek teknolojiye uyumlu hale getiriyor. Değiştirilen cihazlardan birisi de, baskı teknolojisi cihazları olmaktadır. Günümüzde baskı için yılda ne kadar bütçe ayırdığını bilmek isteyen firmalar, güvenli baskı çözümü entegre edilmiş kaliteli dijital baskı makinesi ve orijinal sarf malzeme kullanmayı tercih etmektedirler. Kısaca, büyük şirketlerin yanı sıra kobi’ler de, güvenli baskı yazılımı entegre edilen ve otomasyon ile yönetilebilen cihazları kullanmayı istemektedir. Xerox Akademi 2019 toplantısında, hem cihazlar üzerindeki güvenlikten bahsedilmiştir, hem de güvenli baskı yazılımı anlatılmıştır. AltaLink cihazlarında yer alan McAfee güvenlik yazılımıyla, kötü amaçlı yazılımların çalışmasının ve saldırıların engelleneceği kaydedilmiştir. Nitekim, güvenli baskı yazılımı, firmaların kurumsal verilerinin korunması kapsamında, tüm kullanıcıların baskılarını da güven altına almaktadır. Kullanıcı / grup veya departman bazlı raporlamalar, yetkilendirmelerle birlikte verimli bir şekilde kullanımı sağlanmaktadır. Xerox Akademi 2019’da, akıllı teknolojiler ve uygulamalar üzerinde durulurken, cihaz satmanın ötesinde, uygulamalar ile cihazların yönetimlerinin daha da aktif hale getirilmesinin önemi de kaydedilmiştir.

#Xerox #LidyaGrup #KickOff #ConnectKey #Antalya #XeroxAkademi #TitanicBeachLaraResortHotel

İnceleyin

Lidya Grup’a, Eğitim Sektöründen Yoğun Talep Geliyor

Lidya Grup, eğitim sektöründe başarılı projelere imza atmaya devam ediyor. Kamu ve özel sektördeki eğitim ...