Anasayfa / Aktüel / Xerox’tan Çığı Açan Parıltı: Iridesse

Xerox’tan Çığı Açan Parıltı: Iridesse

Xerox Iridesse Production Press, baskı merkezleri tarafından test edildi. Gelen yorumlar etkileyici.

Ticari baskı Merkezi

Londra merkezli baskı sağlayıcısı IPW1 için kabartma, folyo ve süslemeler, göz alıcı uygulamalar müşterilerin istediği temel özelliklerdir. Bu en son teknolojiye sahip özellikler bilindiği üzere istenilen efekti oluşturmak için çoklu baskı geçişleri veya çoklu makinelerin ihtiyacı ile ortaya çıkan pahalı fiyatlar ve uzun iş bitirme süreleriyle birlikte gelmektedir. Günümüzde, IPW1,  Dört renkli baskıyı iki özel kuru mürekkeple tek bir baskı geçişinde birleştiren altı istasyon baskı makinesi, yüksek hızlı Xerox Iridesse™ Production Press ile metalik renklere ve özel efektlere sahip genişletilmiş paletini müşterilerine sunmaktadır.

“Iridesse ile basit bir kurulum ve yüksek hız ile dikkat çekici ve göz alıcı reklamlar, kartlar ve posterler oluşturabiliriz. Iridesse Production Press makinesini aylarlardır test eden IPW1 Satış Direktörü, Glen Robins, “Bu bizim için farklılaştırıcı ve müşterilerimizin uzun süredir aradığı özelliklere sahip bir ürün.”  35 yıldır baskı ticareti ile uğraşıyorum ve bunun gibi dijital bir makine tanımadım” ifadesinde bulundu.

IPW1, Iridesse Production Press’in harekete geçirdiği özellikleri keşfetmek için sabırsızlanan çok çeşitli müşteriler ile çalışmaktadır.

Tasarımcı için

Canlı renkler, yüksek kalite ve ince detaylar, Londra’daki marka, grafik ve web/dijital tasarım şirketi olan  Glazier Design‘ın kritik bileşenleridir. Yüksek değere sahip işlerde maliyeti etkin bir şekilde tasarlayabilir ve baskı yapabilirler.

Glazier Design, CEO’su, Ben Glazier, “Tasarımcılar olarak vizyonumuzu genişletiyor ve müşterilerimize daha çok şey sunabilme imkanı sağlıyor.”  “Bu baskı makinesinin mükemmel yönü ise önceden pahalı olan teknikleri herkesin kullanımına sunabilmesidir. Normal renkler üzerine metalik parıltılar uygulayabilmek, düğün davetiyeleri, kartvizitler ve posterler gibi iş alanlarına bir yoğunluk katarken güzel parıldayan efektler oluşturmamıza olanak sağlayacaktır.” ifadesinde bulundu.

Kreatif direktör

Merkezi Londra’da olan 48.1, birçok yiyecek, içecek ve restoran markaları ile ilgilenen bir kreatif ajansıdır. Iridesse’e kadar metalik renkler ve zengin tasarımlar müşterilerin birçoğuna ulaşamıyordu.

“48.1, Kreatif Direktörü, Paddy Carey, “Daha küçük restoranlara girebilmek ve menülerinde altın ve gümüş baskıları kullanarak onlara kreatif hizmetler sunabilmek gerçekten de harika bir duygu”  “Düşük tirajlı baskı işlerinde bu türde farklı uygulamaları yapabilmek daha önce elimizde olmayan bir opsiyondu” ifadesinde bulundu.

Pazarlamacı

Chester Barrie, Simon Carter and Richard James of Mayfair gibi markaları içeren üst düzey bir giyim firmasıdır. Chester Barrie’de pazarlama ve online sorumlusu, Chris Scott-Gray’e göre ürünlerinin, basılı materyallerde en iyi şekilde görünmesi çok önemlidir.

Scott Gray;”Gümüş, altın veya zenginleştirilmiş görüntüler eklediğimizde ürünlerimiz daha da ön plana çıkacak ve bu şekilde müşterilerimizin de dikkatini çekmiş olacağız. “Önemli olan müşterilerimizin dikkatini çeken ve bir kere düşündükten sonra “İşte bunu istiyorum” dedirtebilen görüntülere sahip olunduğundan emin olmaktır.”ifadesinde bulundu.

#Tasarim, #Pazarlama, #Xerox

İnceleyin

Konica Minolta, sürdürülebilirlik alanında “RobecoSAM Gold Class” ödülüne layık görüldü

Konica Minolta, Kurumsal Sürdürülebilirlik alanında RobecoSAM Gold Class 2018 ödülüne layık görüldü. Konica Minolta 2018’de, ...