Anasayfa / OLDEST POSTS / CMYK Reklam, Platinum Serisi İle 2018’de Adından Sıkça Bahsettirecek
CMYK Reklam

CMYK Reklam, Platinum Serisi İle 2018’de Adından Sıkça Bahsettirecek

CMYK Reklam, Platinum Serisi İle 2018’de Adından Sıkça Bahsettirecek

CMYK Reklam, 7-10 Aralık 2017 tarihleri arasında gerçekleşen FESPA Eurasia 2017’ye bu sene direkt olarak katılım gösterdi. CMYK Reklam fuarda kendi dizaynı olan ve son teknolojiye sahip baskı makinalarından oluşan Platinum serisinin ilk tanımını gerçekleştirdi ve Platinum serisinin 6 yeni modelini ziyaretçilerin beğenisine sundu.

CMYK Reklam, Oğuz Dinçer

7-10 Aralık 2017 tarihleri arasında organize edilen FESPA Eurasia 2017 fuarına katılım sağlayan CMYK Reklam, fuarda Platinum serisinin ilk tanıtımını yaptı. Ziyaretçilerin yoğun ilgisiyle karşılaşan CMYK Reklam, fuar sonucundan oldukça memnun. CMYK Reklam’dan Oğuz Dinçer, sorularımızı yanıtladı.

Print On Demand: FESPA Eurasia 2017 fuarına ilişkin değerlendirmenizi alabilir miyiz?

Oğuz Dinçer: Firmamız adına fuar çok başarılı geçti. Daha önce davet ettiğimiz yurtiçi ve yurtdışı misafirlerimizin tamamına yakını standımızı ziyaret etti. İlk günden başlayarak aşırı yoğunluk yaşadık. Genel değerlendirmek gerekirse fuara ziyaretçiler daha çok hafta sonu ilgi gösterdi. Görmeye alışkın olduğumuz firmaları bu fuarda da katılımcı olarak gördük. Ürün çeşitliliği açısından da dijital baskı işiyle ilgilenen bir kullanıcıyı tatmin edecek seviyedeydi.

Print On Demand: Fuar süresince sergilediğinizi çözümleri öğrenebilir miyiz?

Oğuz Dinçer: Platinum Serisinde yer alan dijital baskı makinelerimizin lansmanını gerçekleştirdiğimiz için FESPA Eurasia 2017 fuarı bizim açımızdan oldukça önemli idi. Tamamen yeni dizayn edilmiş solvent, LED UV ve flatbed UV baskı makinelerimiz ilk kez kullanıcılara tanıttık. Lansman için İtalya, Almanya, İngiltere, İspanya, Macaristan ve Mısır’dan distribütörlerimizin tamamı teknik ekibiyle birlikte geldi. Beklediğimizden daha büyük bir ilgi ile karşılaştık. Bir kez daha anladık ki dijital baskı sektörü kaliteli ürünü takdir etmeyi biliyor.

Print On Demand: Sektörün genel durumuna ilişkin görüşleriniz nelerdir?

Oğuz Dinçer: Dijital baskı sektörü çok dinamik. Talepler sürekli olarak yön değiştiriyor. Eğer doğru zamanda doğru çözümlerle müşterinizin karşısına çıkarsanız kesinlikle ödülünüzü alıyorsunuz. Sektöre yönelik AR-GE çalışmalarının daha çok artması gerektiğini düşünüyorum.

Print On Demand: 2017 yılına ait bir değerlendirmenizi ve 2018 yılına dair öngörülerinizi öğrenebilir miyiz?

İçinde bulunduğumuz 2017 yılı bizim açımızdan başarılı bir yıl idi. Ancak 2018 yılı CMYK Reklam adına çok daha farklı bir yıl olacak. Bunun ilk sinyallerini de zaten Fespa Eurasia’da verdik. Daha çok bölgesel bir firma hüviyetindeki organizasyonumuz 2018 yılında tüm Türkiye’yi kapsayacak. Bu sene temellerini attığımız bu proje seneye bizi Türkiye’de çok iyi bilinir bir konuma getirecek diye düşünüyoruz. Bu sene solvent, LED UV ve flatbed UV segmentlerinde gerçekleştirdiğimiz yeniliklerin bir benzerini 2018 yılında tekstil için de yapmayı düşünüyoruz. Sonuç olarak 2018 yılında yeni nesil Platinum Serisi’nin tüm sektör tarafından takdir edileceğini ve her firmanın bu seriden en az bir baskı makinesini bünyesinde bulunduracağını düşünüyorum.

Print On Demand: Eklemek istedikleriniz…

Oğuz Dinçer: Dijital baskı sektörünü bir değişim içinde görüyoruz. Uygulama yaptığı malzemelerden kullandığı makine özelliklerine kadar birçok yenilikle karşı karşıya. Sektörde kendine yer edinmek isteyen ya da mevcut konumunu korumak isteyen aktörlerin yeni çözümlere odaklanması gerektiğini düşünüyorum. Tüm meslek arkadaşlarımıza yeni yılda başarılar dilerim.

#CMYKReklam #FESPAEurasia2017 #Fuar #PlatinumSerisi #OguzDincer #PrintOnDemand

 

İnceleyin

KÜRESEL BASKI ENDÜSTRİSİ EKONOMİK VE ÇEVRESEL ZORLUKLARLA KARŞI KARŞIYA 7. drupa Küresel Eğilimler Raporu

7.drupa Küresel Eğilimler Raporu Nisan ayında yayınlandı. Korona virüsünün patlak vermesinden ve drupa’nın Nisan 2021’e ...