Anasayfa / OLDEST POSTS / Uğur Tekstil Makinaları, Pazardaki Konumunu Güçlendirdi

Uğur Tekstil Makinaları, Pazardaki Konumunu Güçlendirdi

Uğur Tekstil Makinaları, Pazardaki Konumunu Güçlendirdi

2017’nin son fuarı olan FESPA Eurasia 2017’ye katılım sağlayan Uğur Tekstil Makinaları, yenilikçi ürün anlayışı ve müşteri memnuniyetiyle uzun süredir seçkin bir marka olarak ün kazanan Brother ürünlerini fuarda sergiledi.

Brother IPM Alan Satış Müdürü ve Servis Teknisyeni Aiman Omar ve Brother IPM Satış ve Pazarlama Müdürü Ersin Anarat

Brother marka çözümleriyle 7-10 Aralık 2017 tarihleri arasında gerçekleşen FESPA Eurasia 2017’ye katılım sağlayan Uğur Tekstil Makinaları; GT3, GTX, GTD printing makinalarını ziyaretçilerin beğenisine sundu.

Uğur Tekstil Makinaları, daha hızlı, daha fazla baskı alanı, daha az maliyet ve yeni 4. nesil GTX baskı teknolojisi sunan Brother GT3 serisinin tanıtımına FESPA Eurasia 2017 ile devam etti. Fuarda bir araya gelme imkânı bulduğumuz Brother IPM Satış ve Pazarlama Müdürü Ersin Anarat, fuarda Ortadoğu ziyaretçi oranının yüksek oluşundan memnuniyet duyduklarını dile getirirken tekstil dekorasyon ve promosyon alanları ile ilgili ziyaretçi sayısında beklenen artışın sağlanamadığına dikkat çekti. FESPA Eurasia’nın Türkiye’de genç bir fuar olduğunu belirten Ersin Anarat, sözlerine şu şekilde devam etti: “Uğur Tekstil Makinaları için prestij fuarlardan bir tanesi de FESPA Eurasia. Bu sebeple FESPA Eurasia’nın fuar takvimimizde yer alması gerektiğini düşünüyoruz ve fuarın ilerleyen zamanlarda daha da gelişeceğine inanıyoruz.“

“Hedeflerimizin üzerinde performans sergiledik”

Ersin Anarat, geride bıraktığımız 2017 yılının değerlendirmesini Print On Demand’e şöyle anlattı: “2017 yılında Brother GT3 ve GTX, DTG (Direct To Garment) printing ürünlerimizde hedeflerimizin üzerinde bir performans sergileyerek pazarda iki kat büyüme gösterdik. En yeni Brother teknolojisini sunuyor olmamız, müşteri memnuniyetine verdiğimiz önem, güçlü teknik hizmetlerimiz ve sarf malzemelerinde müşterilerimize sunduğumuz avantajlarla pazardaki konumumuzu güçlendirdik. Bunların yanı sıra ürün geliştirmeye yönelik kompakt nakış ünitelerimizin yer aldığı PR serisi nakış makina grubumuz, 2017 yılında iyi bir satış ve müşteri grafiği çizdi. Kaliteli üretime önem veren Avrupa pazarında iddialı firmaların tercihi Brother’dan yana oldu ve yapılan yatırımlar bizleri oldukça memnun etti. Bu yıl rakip makinaları kullanan firmaların, Brother ürünlerini tercih etmeleri izlenimlerimiz arasındaydı. Türkiye’de birçok firmanın, uluslararası kalite seviyesini Brother ile yakalayabildiklerini ve hizmet verdikleri alanda ürünlerimize yer vermeleri gerektiğinin bilincinde olduklarını gördük. Ürün grubumuza yatırım yapan firmalar, üretimlerini arttırdı ve müşterilerine farklı ürünler sunma becerisini işletmelerine kazandırdılar. Bu nedenle 2017 yılında Brother Endüstriyel Garment Printer ürünlerinde ve diğer ürünlerde beklentilerimizin üzerinde satış performansı yakaladık.”

Ersin Anarat son olarak: “Uğur Tekstil Makinaları olarak, yıl içerisinde katılım sağladığımız fuarlarda bizleri yalnız bırakmayarak ziyaret eden tüm müşterilerimize gösterdikleri ilgiden dolayı teşekkürlerimizi iletiyoruz” dedi.

#UgurTekstilMakinalari #Brother #GTX #FESPAEurasia2017 #PrintOnDemand #AimanOmar #Fuar

 

İnceleyin

KÜRESEL BASKI ENDÜSTRİSİ EKONOMİK VE ÇEVRESEL ZORLUKLARLA KARŞI KARŞIYA 7. drupa Küresel Eğilimler Raporu

7.drupa Küresel Eğilimler Raporu Nisan ayında yayınlandı. Korona virüsünün patlak vermesinden ve drupa’nın Nisan 2021’e ...