Anasayfa / AKTÜEL / virtual.drupa Başarıyla Tamamlandı

virtual.drupa Başarıyla Tamamlandı

virtual.drupa, 20-23 Nisan 2021 tarihleri ​​arasında gerçekleşen baskı teknolojileri için önde gelen küresel ticaret fuarının tamamen dijital ilk versiyonu olarak tarihe geçti. Sanal etkinlik, önceki ve gelecek yüz yüze etkinlik arasındaki boşluğu başarıyla kapattı. Baskı ve Ambalaj Topluluğunun yeni formatı, etkileyici nihai istatistiklerin de gösterdiği gibi, uluslararası alanda mükemmel geri bildirimler aldı.

35 ülkeden 212 katılımcı ve küresel iştiraklerden ekip katılımcıları, ürün portföylerini ve yeniliklerini çevrimiçi showroomlarda ve ortalama 140 katılımcıyla 125’ten fazla canlı web oturumunda sundu. Bunlar, beş özel forum bağlamında ilave 130 sunumla birlikte kapsamlı konferans programının yanı sıra, yeni potansiyele ulaşmak için hayati teşvikler sağladı ve önemli konulara, küresel mega trendlere ve bunların endüstri üzerindeki etkilerine odaklandı. Yaklaşık 600 bin sayfa görüntüleme ve 45 bin tekil kullanıcı sayısı gibi diğer göstergeler de bunun altını çiziyor. 155 ülkeden gelen uluslararası ziyaretçiler toplam sayının % 82’sinden fazlasını oluşturuyor ve virtual.drupa’nın tüm kıtalardaki potansiyel müşterilere erişim sağlayabildiğini ve uluslararası bilgi aktarımı ve ağ oluşturma fırsatları için dijital bir platform olarak benimsendiğini vurguluyor.

“Pandemi sırasında sektör içindeki iletişimi sürdürmek için virtual.drupa’yı gerçekleştirdik. Rakamlar da bu hedefe ulaştığımızı gösteriyor. virtual.drupa, katılımcıların ve potansiyel müşterilerin bağlantılarını güçlendirmelerini, yeni potansiyel müşteriler oluşturmalarını ve kurumsal hedefleri için teşvikler toplamalarını sağladı,” ”diye özetliyor Messe Düsseldorf COO’su Erhard Wienkamp.

Baskı Teknolojileri Proje Direktörü Sabine Geldermann ise “Katılımcılardan aldığımız olumlu geri bildirimlerden çok memnunuz,” diye onaylıyor. “Hem katılımcılar hem de ziyaretçiler açısından çok sayıda küresel oyuncu, bu süre zarfında ‘özellikle önemine inandığımız hedef olan’ endüstri diyaloğuyla sonuçlandı. Hedef ziyaretçi grupları, profilleri ve ilgi alanlarının geniş yelpazesi etkileyiciydi. Bu aynı zamanda tüm değer zinciri boyunca katılımcılar ve onların ürün portföyleri için de geçerli.” Sabine Geldermann, ayrıca drupa 2024 beklentisiyle ilgili bir heyecana dikkat çekiyor: “Birçok katılımcı şimdiden bu sektörün öne çıkan olaylarını ve canlı deneyimleri dört gözle beklediklerinin sinyallerini veriyor”.

Yenilikler ve Bilgi Transferi

Konferans Alanı ve Sergi Alanındaki dört günlük sunum programı, endüstrinin hali hazırda karşı karşıya olduğu sorunlar ve zorluklar hakkında kapsamlı bilgiler sağladı. Dört ana konuya odaklandılar: Yapay Zekâ, Tüketici Bağlantısı, Platform Ekonomisi ve Döngüsel Ekonomi. Konferans Alanı, yüksek kalibreli konuşmacıların yaptığı dört açılış konuşmasıyla açıldı: dijitalleştirme uzmanı Michael Gale, en iyi tasarımcı James Sommerville ve sürdürülebilirlik stratejisti Gabrielle Walker. Beş drupa özel forumunda daha derin ayrıntıların yanı sıra farklı endüstri sektörleri için vaka çalışmaları ve yenilikçi fikirler sağlandı: #touchpoint #packaging, #drupacube, touchpoint #textile, 3D fab + print ve dna – #drupa next age.

Ayrıca katılımcılar, Sergi Alanında yeniliklerini, yeni ürün ve hizmetlerini sergileyebildiler ve geleceğe yönelik teknolojileri ve kurumsal gelişim çözümlerini sunmanın yanı sıra canlı web oturumlarında potansiyel müşterilerine cevap verdiler.

Etkileşim için daha fazla fırsat

26 Nisan Pazartesi (bugün) ve 27 Nisan Salı günü müşteri ve takip toplantıları için açık kalacak olan eşleştirme için sanal toplantı odaları ile ziyaretçiler #virtualdrupa’dan yararlanmaya devam edecek. Sohbet işlevi Ekim ayı sonuna kadar açık kalacak. Buna ek olarak, videolar ve açılış konuşmaları video kitaplığında mevcut olacak. Katılımcıların sanal galerileriyle birlikte Aralık 2021’in sonuna kadar yayında kalmaya devam edecekler.

Gelecekteki sektör etkinlikleri

Bir sonraki drupa (28 Mayıs – 7 Haziran 2024) öncesinde, #MesseDüsseldorf ve Asya’daki ticaret fuarları, endüstrinin iletişimde kalmasını sağlayan geniş bir temas noktaları yelpazesi sunacak. 20-21 Ekim 2021’de #Düsseldorf Fuar Alanında yapılması planlanan Print & Digital Convention gibi. Buna ek olarak, Jakarta, Bangkok, Filipinler fuarlar uluslar arası etkinlikler olarak halen gündemdeler. Bununla birlikte, #drupa web sitesi, 2021 sonbaharında planlanan başka bir sanal Konferans Günü gibi, mevcut sektör sorunları ve çözümlerine ilişkin iç görüler sunmaya ve değişim fırsatları sunmaya devam edecek.

 

 

#25Yasindayiz #YirmiBesinciYilimiz #Matbaa #MatbaaTeknik #BirMatbaaTeknikVar #EnrichTheContent #KnowWhatisWhat #İçeriğiGeliştir #EmegeSaygiGoster #Ambalaj #Ofset #Serigrafi #KartonAmbalaj #EsnekAmbalaj #flekso #rotogravure #inkjet #genisformat #BiliyorumÇünküOkuyorum #ContentisKing

İnceleyin

Kyocera, virtual.drupa’da

Kyocera, 20-23 Nisan 2021 tarihleri ​​arasında ilk kez online olarak düzenlenecek olan dünyanın önde gelen ...